1. Не покладайтеся на пам’ять. Записуйте свої завдання і розвантажите мозок.
  2. Складіть список пріоритетів. Це допоможе сконцентруватися на головному і не дозволить витрачати час на дрібниці й другорядні завдання.
  3. Наприкінці кожного тижня виділіть час на складання плану на наступний тиждень. Це не втрачений час, він сторицею окупиться підвищенням вашої продуктивності.
  4. Не сподівайтеся запам’ятати цікаву думку – завжди майте під рукою блокнот для запису ваших ідей. Як варіант – носіть диктофон.
  5. Якщо вимоги іншої людини не збігаються з вашими цілями – кажіть «ні». Цьому потрібно навчитися.
  6. Перед тим як почати діяти – подумайте, але не занадто довго. Невеликий роздум вбереже вас від необдуманих вчинків і марної трати часу.
  7. Виділіть час у своїх планах на самовдосконалення.
  8. Усвідомлюйте те, що ви робите. Ви повинні розуміти, на що витрачаєте свій час. Ваші справи повинні рухати вас до мети.
  9. Включіть у вашу індивідуальну систему управління часом ті прийоми, які найбільш ефективні для вас і використовуйте цю систему постійно.
  10. Оцініть себе в плані наявності шкідливих звичок. Вони забирають ваш час. Складіть список таких звичок і по черзі позбавляйтеся від них. Найефективніше виходить заміщення шкідливої ​​звички – корисною.
  11. Не виконуйте за інших їхню роботу, щоб здаватися кращим. Так, ви витратите час, який могли б використати для власного просування.
  12. Заведіть журнал, де ви зможете реєструвати ваші успіхи на шляху до намічених цілей. Регулярно заповнюйте і вивчайте цей журнал, щоб переконатися, що ви рухаєтеся у потрібному напрямку.
  13. Не кожна задача може бути вирішена найкращим способом. Не потрібно ставати перфекціоністом і, наприклад, переписувати діловий лист 20 раз, щоб домогтися стилю Льва Толстого.
  14. Не перевантажуйте себе кількістю завдань. Якщо у вас є невідкладні справи і важливі завдання, які займуть весь ваш час, то другорядні завдання можна відкласти на більш сприятливий час.
  15. Не обманюйте себе ефективністю. Ви можете ефективно виконувати завдання, яке не є на даний момент пріоритетним. У цьому випадку, не можна сказати, що ви використовуєте свій час ефективно.

Використовуючи перераховані 15 методів управління часом, ви досягнете значних успіхів у найкоротший термін.