- Не покладайтеся на пам’ять. Записуйте свої завдання і розвантажите мозок.
- Складіть список пріоритетів. Це допоможе сконцентруватися на головному і не дозволить витрачати час на дрібниці й другорядні завдання.
- Наприкінці кожного тижня виділіть час на складання плану на наступний тиждень. Це не втрачений час, він сторицею окупиться підвищенням вашої продуктивності.
- Не сподівайтеся запам’ятати цікаву думку – завжди майте під рукою блокнот для запису ваших ідей. Як варіант – носіть диктофон.
- Якщо вимоги іншої людини не збігаються з вашими цілями – кажіть «ні». Цьому потрібно навчитися.
- Перед тим як почати діяти – подумайте, але не занадто довго. Невеликий роздум вбереже вас від необдуманих вчинків і марної трати часу.
- Виділіть час у своїх планах на самовдосконалення.
- Усвідомлюйте те, що ви робите. Ви повинні розуміти, на що витрачаєте свій час. Ваші справи повинні рухати вас до мети.
- Включіть у вашу індивідуальну систему управління часом ті прийоми, які найбільш ефективні для вас і використовуйте цю систему постійно.
- Оцініть себе в плані наявності шкідливих звичок. Вони забирають ваш час. Складіть список таких звичок і по черзі позбавляйтеся від них. Найефективніше виходить заміщення шкідливої звички – корисною.
- Не виконуйте за інших їхню роботу, щоб здаватися кращим. Так, ви витратите час, який могли б використати для власного просування.
- Заведіть журнал, де ви зможете реєструвати ваші успіхи на шляху до намічених цілей. Регулярно заповнюйте і вивчайте цей журнал, щоб переконатися, що ви рухаєтеся у потрібному напрямку.
- Не кожна задача може бути вирішена найкращим способом. Не потрібно ставати перфекціоністом і, наприклад, переписувати діловий лист 20 раз, щоб домогтися стилю Льва Толстого.
- Не перевантажуйте себе кількістю завдань. Якщо у вас є невідкладні справи і важливі завдання, які займуть весь ваш час, то другорядні завдання можна відкласти на більш сприятливий час.
- Не обманюйте себе ефективністю. Ви можете ефективно виконувати завдання, яке не є на даний момент пріоритетним. У цьому випадку, не можна сказати, що ви використовуєте свій час ефективно.
Використовуючи перераховані 15 методів управління часом, ви досягнете значних успіхів у найкоротший термін.