Почнемо з того, що презентабельність – це насамперед охайність, бачність, впізнаваність. Ні слова про дорожнечу та її похідні, що однозначно вірно.

Для того, щоб виглядати в будь-якій ситуації презентабельно не потрібно спрямовувати великі фінансові потоки у побудову гардеробу, варто лише заглибитись у тему стилізації образів та якості речей.

Мас-маркет на сьогоднішній день досить гнучкий. Колекції даного сегмента включають великий асортимент, ранжований за віковою ознакою, за складом матеріалу (з перероблених матеріалів, наприклад) і позиції “преміум”, які за співвідношенням ціна-якість готові посперечатися з міддл-сегментом.

У цій статті пропонуємо докладніше зупинитися саме на стилістичних прийомах, застосовуючи які, ви з легкістю зможете підшукати бажані елементи одягу для свого гардеробу в брендах невисокого цінового сегменту.

Зміст:

Структурованість

І перша рекомендація – звернути увагу на структурованість. Жорсткі форми та прямі лінії в образі безперечно надають лиску. Це стосується не тільки одягу, а ще й аксесуарів. Так, наприклад, якщо ваш аутфіт складається з тканини, що досить струмує, має плавні лінії і спадаючі деталі, варто додати структурований елемент одягу, сумку або взуття з чіткими геометричними (гострими) кутами. Образ неодмінно стане набагато зібранішим і охайним.

Как в одежде из масс-маркета выглядеть презентабельно фото №1

Лаконічність

Друге – використання лаконічних фасонів. Безумовно, не варто виключати улюблену блузу з об'ємним бантом на горловині, а слід лише окреслити її стриманішими предметами гардеробу, наприклад кардиган без декору, строгий жакет або жилет від костюма-трійки. Блуза — лише приклад, на її місці може опинитися одяг із рюшами, воланами та жабо. Врівноваживши подібні елементи декорування виробів лаконічним кроєм інших позицій образу, буде створено баланс між інфантильністю та манірністю.

Как в одежде из масс-маркета выглядеть презентабельно фото №2

Photo @victoria_solovyeva/колаж автор

Колір

Далі – про колір. Переважне використання в образах неяскравих природних відтінків або ахроматів (білий, чорний, відтінки сірого) додають до презентабельності образу кілька балів, а чому. Тому що всі перелічені кольори по суті благородні, вони легко комплектуються та універсальні за будь-яких обставин. Якщо ваш імідж не уявляється без яскравих неонових, кислотних відтінків, то не варто змінювати принципи, можна залишити ці кольори для сумок, аксесуарів або взуття.

Принти

Принти. Використання принтів, що стали класичними (клітина (тартан, віші, «принц Уельський», глінчок, аргайл), п'є-де-пуль, полька-дот, невелика смужка), стане чудовим прийомом у побудові презентабельних образів. Нехитрі орнаменти в ахроматному виконанні або, виконані в приглушених відтінках, можна з легкістю зустріти в брендах мас-маркету, а чи це не вигода. Також варто згадати, що комбінація в одному образі одного принта з різним розміром малюнка виглядає свіжо, незвичайно і дуже привабливо.

Как в одежде из масс-маркета выглядеть презентабельно фото №6

Photo @blaireadiebee/колаж автор

Поєднання різних текстур

Заключним прийомом стане вміння поєднувати різні текстури. Візьмемо, наприклад, так полюбившийся всім модницям монохром, що передбачає використання в одному образі різних відтінків одного і того ж кольору. Так, переливи колористичних блоків уже цікаво і досить дорого виглядає, але чому б нам не піти далі і скомбінувати, наприклад, шерсть з шовком, твід з шифоном, шкіру з органзою. Навіть залишаючись у манірному брючному костюмі, можна стати воістину презентабельним, незабутнім і акуратним.

Как в одежде из масс-маркета выглядеть презентабельно фото №7

Photo @aninebing/колаж автор Всі ці рекомендації створені для того, щоб розвіяти міф про вартість презентабельного гардеробу, тому що називаючи його таким, люди неодмінно думають, що на нього явно витрачена чимала сума заощаджень, а це зовсім не так. Все це доступно в мас-маркет сегменті, де кожна з нас бувала і не раз. Орфографія-пунктуація та стиль автора збережені

Photo: Getty Images