1. Мінімалізм у рішеннях. Це улюблений Стівом Джобсом, Марком Цукербергом і Бараком Обамою інструмент. Вони носили однаковий одяг не тому що жебраки, а тому що уникали перевантаження розуму рішеннями. Чим менше рішень щодня доводиться приймати, тим більше енергії для фокуса на дійсно важливих речах.
  2. Менше цілей. Не прагни встановити мету на кожні 30 хвилин свого життя. Дотримуватися власного мікрографіка 24/7 проблематично, а результат – ти самостійно вибиваєш себе з колії. Негативні емоції через незроблене огортають розум і заважають. Замість цього фокусуйся на ключових завданнях, а не на мільйон другорядних.
  3. Оптимізуй важливий елемент. З’їдай жабу відразу, не залишаючи наостанок. Позбавляючи себе найскладнішого завдання на початку дня, або ж до його початку, ти створюєш ефект доміно. Всі інші завдання вирішувати будеш з ентузіазмом, швидко і без зайвих думок про те, що найважче ще попереду.
  4. Автоматизуй та делегуй. Згадуй принцип парето: 80/20. Сконцентруйся на 20% діях і 80% результатів. Якщо ти журналіст, написати статтю – це 20% завдання. Решта 80 – редактура, вичитування і корекція. Ці процеси ти можеш делегувати редакторам, щоб не розпорошувати себе на копітку монотонність.
  5. Уникай багатозадачності. Це ілюзія. Немає людей, які роблять 10 справ одночасно. Ти робиш одне, потім інше, потім третє – перемикаєшся з одного завдання на інше, а не робиш все відразу. І це заважає працювати ефективно. Придумай, як цього уникнути у своєму корпоративному житті. Інакше це демотивує і збиває.
  6. Поділ думок і дій. Виділи для себе конкретний час на обдумування і планування. Саме погане – це робити і думати про те, що і як робити. Цього можна уникнути, якщо продумати свої дії заздалегідь. До того ж, менше відволікатися будеш в процесі.