
- Мінімалізм у рішеннях. Це улюблений Стівом Джобсом, Марком Цукербергом і Бараком Обамою інструмент. Вони носили однаковий одяг не тому що жебраки, а тому що уникали перевантаження розуму рішеннями. Чим менше рішень щодня доводиться приймати, тим більше енергії для фокуса на дійсно важливих речах.
- Менше цілей. Не прагни встановити мету на кожні 30 хвилин свого життя. Дотримуватися власного мікрографіка 24/7 проблематично, а результат – ти самостійно вибиваєш себе з колії. Негативні емоції через незроблене огортають розум і заважають. Замість цього фокусуйся на ключових завданнях, а не на мільйон другорядних.
- Оптимізуй важливий елемент. З’їдай жабу відразу, не залишаючи наостанок. Позбавляючи себе найскладнішого завдання на початку дня, або ж до його початку, ти створюєш ефект доміно. Всі інші завдання вирішувати будеш з ентузіазмом, швидко і без зайвих думок про те, що найважче ще попереду.
- Автоматизуй та делегуй. Згадуй принцип парето: 80/20. Сконцентруйся на 20% діях і 80% результатів. Якщо ти журналіст, написати статтю – це 20% завдання. Решта 80 – редактура, вичитування і корекція. Ці процеси ти можеш делегувати редакторам, щоб не розпорошувати себе на копітку монотонність.
- Уникай багатозадачності. Це ілюзія. Немає людей, які роблять 10 справ одночасно. Ти робиш одне, потім інше, потім третє – перемикаєшся з одного завдання на інше, а не робиш все відразу. І це заважає працювати ефективно. Придумай, як цього уникнути у своєму корпоративному житті. Інакше це демотивує і збиває.
- Поділ думок і дій. Виділи для себе конкретний час на обдумування і планування. Саме погане – це робити і думати про те, що і як робити. Цього можна уникнути, якщо продумати свої дії заздалегідь. До того ж, менше відволікатися будеш в процесі.