Louis Vuitton оновили дизайн бутика в Токіо, який відкрився в цій будівлі в 1981 р Його фасад вийшов настільки футуристичний, що на нього ходять просто подивитися. А вся справа в тому, що будівля нагадує поверхню води.
Французький модний будинок Louis Vuitton представив оновлений флагманський бутік Ginza Namiki в одному з найпопулярніших районів Токіо. Це перший магазин бренду в Японії, який в цьому році відзначив своє сорокаріччя.
Архітекторами проекту стали Джун Аокі і Пітер Марина, які хотіли, щоб будівля передавало естетику сучасної японської архітектури. Скляний фасад магазину імітує гладку поверхню води, що переливається в променях сонця.
Архітектори також оновили дизайн торгових приміщень, які займають чотири поверхи, доповнили головні сходи хвилеподібною прозорою панеллю, а зали – тематичним декором: світильниками у вигляді медуз і столами, що імітують кораловий риф. На верхньому поверсі розташувався салон для VIP-клієнтів і кафе Le Café V – меню закладу розробив зоряний японський шеф Йосуке Суга. У квітні бренд презентує перші шоколадні цукерки власного виробництва.